امسال نرخ پهنای باند کم می‌شود
نوشته شده توسط : ابرهاست

امسال نرخ پهنای باند کم می‌شود

 

 

Image result for ‫امسال نرخ پهنای باند کم می‌شود‬‎

 

 

 

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تصمیم درخصوص کاهش نرخ پهنای باند ارتباطات داخل کشور، گفت: کاهش ۲۰درصدی تعرفه پهنای باند ارتباطات داخل کشور برای افزایش ترافیک داخلی در شبکه ملی اطلاعات طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در اسفندماه نهایی شد و از اول فروردین ماه ۹۶ نیز اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در همین حال برای حمایت از تولید محتوای بومی در داخل کشور، موضوع کاهش تعرفه را بار دیگر در دستور کار قرار می‌دهیم و در شهریورماه این تعرفه، مجددا بازنگری خواهد شد.

آذری جهرمی میزان کاهش مجدد تعرفه پهنای باند ارتباطات داخلی را بنابر بررسی میزان توسعه بازار ICT کشور و وضعیت بودجه شرکت ارتباطات زیرساخت عنوان و خاطرنشان کرد: در این زمینه با پیشنهاد شرکت ارتباطات زیرساخت، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصمیم گیری خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: در واقع ما قصد داریم با کاهش تدریجی نرخ پهنای باند داخلی، سرویس‌های داخلی ارتباطات به سمتی بروند که اپراتورها دیگر از میزان ترافیک، هزینه‌ای از مشترک دریافت نکنند و تنها هزینه‌های مشترک در قبال سرویس و حق اشتراک آن باشد.

 

 

 

بر مبنای این مصوبه هزینه تمام شده خرید پهنای باند برای اپراتورهای اینترنتی و موبایل که ترافیک داخلی را ارائه می‌دهند، از اول فروردین ۹۶ کاهش پیدا کرد.





:: برچسب‌ها: امسال نرخ پهنای باند کم می‌شود,سرور ارزان, هاست اشتراکی ,سرور اختصاصی لایت, اسپید سرور, پی سی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: